آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

هیوندای به‌زودی نسخه برقی شاسی بلند جنسیس GV70 را رونمایی می‌کند

  • -
هیوندای به‌زودی نسخه برقی شاسی بلند جنسیس GV70 را رونمایی می‌کند

جنسیس، زیربرند خودروهای لوکس هیوندای، ابتدای آذر ۱۴۰۰ نسخه‌ی الکتریکی شاسی بلند GV70 خود را در نمایشگاه خودرو گوانگژو چین معرفی خواهد کرد.

جنسیس رسما خبر رونمایی خودرو الکتریکی شاسی بلند جدیدش را برای بازار چین اعلام کرد و پوستری رسمی از نمای روبه‌رویی آن را نیز منتشر کرد.

genesis-electrified-gv70-suv

مدل جدید خودرو الکتریکی شاسی بلند جنسیس GV70 نامیده می‌شود. این مدل بعد از G80 و GV60، سومین مدل کاملا الکتریکی جنسیس است که به بازار عرضه می‌شود. طراحی GV70 جدید یادآور طراحی مدل G80 جنسیس است؛ زیرا برای پنهان‌کردن درگاه شارژ از همان طراحی جلوپنجره‌ی بزرگ و خاص جنسیس بهره برده است.

انتظار می‌رود مشخصات فنی GV70 به مدل سدان این خودرو، یعنی G80، شبیه باشد. G80 به سیستم چهارچرخ محرک و باتری ۸۷/۲ کیلووات‌ساعتی و دو موتور الکتریکی در دو محور مجهز است.

نهایت قدرت این دو موتور باهم ۳۶۵ اسب‌بخار و نهایت گشتاور آن‌ها ۷۰۰ نیوتن‌متر است. برد این خودرو نیز حدود ۲۵۰ مایل (تقریبا ۴۰۰ کیلومتر) برآورد شده است.

genesis-gv70-electric

به‌گزارش gizmochina، خودرو الکتریکی GV70 اولین خودرو برقی گروه موتور هیوندای خواهد بود که در ایالات متحده تولید می‌شود. هنوز قیمت این خودرو مشخص نشده است؛ اما بعید است با قیمتی کمتر از ۵۰ هزار دلار به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه