آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

واچ‌فیس‌ها و بندهای اپل واچ پرو از طراحی متمرکز بر قابلیت‌های تناسب‌ اندام بهره خواهند برد

  • -
واچ‌فیس‌ها و بندهای اپل واچ پرو از طراحی متمرکز بر قابلیت‌های تناسب‌ اندام بهره خواهند برد

اکنون که تقریباً طراحی نهایی اپل واچ پرو مشخص شده است، گزارشی جدید نشان می‌دهد واچ‌فیس‌ها و بندهای این ساعت، با تمرکز زیاد روی قابلیت‌های تناسب اندام طراحی شده‌اند.

زمان زیادی تا آغاز رویداد Far Out اپل باقی نمانده و کماکان شاهد انتشار گزارش‌ها و خبرهای مرتبط با محصولاتی هستیم که اپل قصد دارد طی این مراسم معرفی کند. اکنون مارک گورمن در اظهارات اخیر خود، جزئیات بیشتری درمورد ساعت هوشمند اپل واچ پرو ارائه داده است.

گورمن در یکی از توئیت‌های خود می‌گوید که اپل واچ پرو مثل اپل واچ سری ۷ از طراحی گرد بهره خواهد برد. علاوه‌إراین، دکمه‌ی اضافه‌ی شایعه‌شده روی این دستگاه، یک دکمه‌ی چندمنظوره خواهد بود که کاربر می‌تواند آن را مطابق نیاز خود سفارشی‌سازی کند.

به گزارش اپل اینسایدر، این دکمه احتمالاً برای دسترسی به برنامه‌های تمرین‌های ورزشی یا فعال کردن یکی از قابلیت‌های این محصول در نظر گرفته شده است.

گورمن همچنین اطلاعاتی درمورد اکوسیستم اپل واچ پرو ارائه داد. طبق گزارش‌ها، واچ‌فیس‌های طراحی‌شده برای این مدل، بیشتر روی نمایش اطلاعات تناسب‌ اندام تمرکز خواهند داشت. علاوه‌براین، به‌نظر می‌رسد امسال شاهد معرفی بندهایی با تمرکز بر حوزه‌ی ورزش برای این ساعت هوشمند باشیم.

هنوز مشخص نیست آیا بندهای مدل‌های کنونی اپل واچ، با اپل واچ پرو سازگاری خواهند داشت یا خیر. همچنین در برخی گزارش‌های اخیر، به بزرگ‌تر بودن نمایشگر این محصول اشاره شده است و انتظار می‌رود با برچسب قیمت حدود ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار روانه‌ی بازار شود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه