آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

وزیر ارتباطات به شبکه‌های اجتماعی مجاز در کشور پیوست

  • -
وزیر ارتباطات به شبکه‌های اجتماعی مجاز در کشور پیوست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعد از گذشت ۴ ماه از ریاستش در این وزارتخانه، به برخی شبکه‌های اجتماعی مجاز در کشور پیوست.

طبق اعلام مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در توئیتر خود، عیسی زارع‌پور، هفتمین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به برخی شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی پیوسته است. از جمله شبکه‌های اجتماعی داخلی که عیسی‌زارع‌پور عضو آن‌ها شده است می‌توان به پیام‌رسان‌های گپ، سروش، ایتا، بله و سوپر اپلیکیشن روبیکا اشاره کرد. همچنین در بین شبکه‌های خارجی او تنها در اینستاگرام و لینکدین عضو شده است.

شبکه‌های اجتماعی وزیر ارتباطات

زارع‌پور وزیر ارتباطات شهریور ماه و در اولین گفت‌وگوی رسانه‌ای خود با صداوسیما در پاسخ به این سؤال که چرا در هیچ شبکه اجتماعی عضو نیست، گفته بود چندان اهل رسانه نیست. در آن زمان زارع‌پور در چرایی عدم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی گفته بود:

من در شبکه‌های اجتماعی هستم؛ اما ترجیح می‌دهم که وزیر ارتباطات و وزیر برقراری ارتباطات مردم با یکدیگر باشم تا وزیر رسانه. من واقعا وقتش را ندارم. البته برای کارهای خانوادگی و کارهای مربوط به دانشجویانم در دانشگاه کاملا آنلاین هستم.

او در گفت‌وگویی دیگر در مورد اینکه چرا در توئیتر عضو نمی‌شود گفته بود که در شبکه‌ای که از نظر قانون استفاده از آن ممنوع است، عضو نخواهد شد. از سوی دیگر زارع‌پور اعلام کرده بود اینکه از او توقع برود در شبکه‌های اجتماعی حضور رسمی داشته باشد و به تمام کامنت‌ها پاسخ بدهد توقع بالایی است. زارع‌پور راه ارتباطی با خودش را سامانه شکایات ۱۹۵ و پیامک به شماره ۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱ اعلام کرد. بنا بر اظهارات او در آن زمان، قرار بود سایتی در وزارت ارتباطات راه‌اندازی شود که یک ساعت در هفته را برای ارتباط بی‌واسطه با مردم از طریق یک پلتفرم داخلی اختصاص دهد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه