آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

پیام‌رسان سیگنال از مارکت‌های ایرانی حذف شد!

  • -
پیام‌رسان سیگنال از مارکت‌های ایرانی حذف شد!

به گزارش آی‌تی‌کلوپ- چند روزی است که اپلیکیشن محبوب واتس‌اپ، که با فیلتر شدن تلگرام در ایران محبوب شد، با حواشی بسیاز زیادی در سرتاسر جهان روبرو شده است. حواشی که هنوز صحت آن رد و یا تایید نمی‌شود. به گزارش کاربران این اپ، واتس‌اپ تمامی اطلاعات شخصی کاربران خود را در اختیار فیسبوک قرار می‌دهد. اما این گزارش از سوی صفحه رسمی واتس‌اپ تکذیب شد. با این وجود این نرم‌افزار بسیاری از کاربران خود را از دست داد.

بعد از این گزارش، چند تن از افراد مشهور از جمله ایلان ماسک، مردم را به استفاده از اپلیکیشن جایگزین سیگنال دعوت کردند. به طوری که این نرم‌افزار در اپ استور، رتبه اول را کسب کرد! نرم‌افزار سیگنال، یک پیام‌رسان کاملا مشابه به واتس‌اپ بوده که شعار « say hello to privacy» را شو تبلیغاتی خود قرار داده است. همچنین این نرم‌افزار، طی روزهای اخیردر ایران نیز با طرفداران بسیاری مواجه شد. اما امروز کاربران این اپلیکیشن تازه نفس، با اقدامی عجیب از سوی کارگروه مصادیق مجرمانه کشور مواجه شدند!
گفته می شود، به دنبال حذف پیام‌رسان سیگنال از مارکت‌های ایران از جمله کافه بازار و مایکت، کاربران ایرانی به هنگام تلاش برای دانلود آن با پیامی با این متن «این اپلیکیشن به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از حالت انتشار خارج شده است»، مواجه می‌شوند.

هنوز «کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» به طور رسمی این خبر واکنشی نشان نداده است. و ما منتظر پاسخ و واکنش‌های مسئولین هستیم. نا گفته نماند پس از اقدام عجیب فیسبوک و واتس‌اپ برای دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران خود، پیام‌رسان تلگرام 9 میلیون بار در سرتاسر جهان دانلود شده است. این آمار نشان دهنده رشد 91 درصدی تلگرام نسبت به هفته گذشته است!

پایان خبر/

اشتراک گذاری با دوستان

  • ُسمیرا طلوعی

    شک ندارم چند رو دیگه فیلترش میکنن. حالا ببینین!

  • بی نام و نشان

    چرا وقتی می‌بینن داره طرفدار پیدا میکنه میزنن میترکوننش؟

  • پس واجب النصب شد خخخخخخ! حتما نصبش میکنم تا شب

  • فاطمه جعفری

    یعنی الان فیلتره سیگنال؟

    پاسخ:
    درود. خیر فیلتر نیست؛ فقط دسترسی به این نرم‌افزار از مارکت‌های ایرانی متوقف شده است.
  • سعید مفتخری

    اخه چرا؟! مگه جرمی مرتکب شده؟

  • اخه یعنی چی! مسخره کردن خودشونو‍!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه