آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

چگونه ایمیل یک شخص را بلاک کنیم؟!

  • -
چگونه ایمیل یک شخص را بلاک کنیم؟!

با وجود گسترش و پیشرفت چشم‌گیر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، همچنان رد و بدل ایمیل جزء اساسی‌ترین امور معمول بین کاربران است. دعوت‌نامه‌ها، استخدام‌ها، و بسیاری از امور مهم، از طریق ایمیل‌ها منتشر می‌شوند. اما در کنار همه این‌ها، ممکن است شما پیام‌های اسپم یا هرزنامه دریافت کنید که مدام برای شما ارسال می‌شوند. اما چگونه می‌توان اینگونه پیام‌ها و ایمیل‌ها را بلاک کرد تا دیگر پیامی از این فرستنده دریافت نکنیم؟! در این آموزش به شما خواهیم گفت. با آی‌تی‌کلوپ همراه باشید.

چه ایمیلی هرزنامه است؟

زمانیکه پیام‌های هرز از افراد ناشناس دریافت می‌کنید. یا نوشته‌های آنها بسیار عجیب و غیرمعمول هستند اینها ایمیل‌های هرز هستند. در بعضی موارد خود سیستم ارائه دهنده ایمیل شما به‌صورت خودکار ایمیل‌های هرز را شناسایی می‌کند و آن را به پوشه Spam یا هرزنامه انتقال می‌دهد تا شما آنها را نبینید. اما در بعضی موارد نیز ممکن است یک ایمیل هرز از دست سیستم در برود و وارد Inbox بشود. در این صورت شما نیاز دارید تا آنها را بلاک کنید.

توجه داشته باشید! خیلی مراقب بازکردن ایمیل‌هایی که باز می‌کنید باشید. زیرا با بازکردن یک ایمیل، به‌راحتی هک می‌شوید و هکر دسترسی کامل به سیستم‌تان خواهد داشت. لطفا قبل از اینکه ایمیل‌های عجیب را باز کنید؛ آنها را بلاک کنید.

چگونه بلاک کنیم؟!
  • ابتدا برروی ایمیلی که دریافت کرده‌اید نگهدارید تا بولد شود.
  • حالا از سه گزینه بالا که به موارد بیشتر مشهور است کلیک کنید تا گزینه‌ها را مشاهده کنید.
  • در بین گزینه‌ها گزینه Report and Unsubscribe کلیک کنید.

با انجام این روش دیگر از طرف آن فرستنده ایمیلی دریافت نخواهید کرد. مگر اینکه فرستنده از یک آدرس دیگر برای شما ایمیلی ارسال کند.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه