آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

کاهش قیمت دلار! الان بهترین موقع خرید موبایل است؟

  • -
کاهش قیمت دلار! الان بهترین موقع خرید موبایل است؟

این روز‌ها تب و تاب دلار و ارز در کشور ما بالا رفته است. به طوری که هر کجا می‌روید، شاهد کسانی هستید که درباره قیمت روز دلار و تبعات آن با یکدیگر صحبت می‌کنند. همین صعود ارزش دلار و پایین آمدن ارز داخلی ما، تاثیر مستقیمی برروی قیمت موبایل‌ها همینطور گجت‌ها داشته‌است. حتی زمانی قیمت دلار به ۳۰ هزار تومان رسید!
طی چند روز اخیر، همینطور برکناری ترامپ و روی کار آمدن بایدن، قیمت دلار از ۲۵۰۰۰ تومان به زیر ۲۳۰۰۰ تومان نزول کرده است. جالب است بدانید قیمت بازار یا حداقل موبایل‌ها، با ۱۵ درصد کاهش قیمت مواجه شده است. آیا حالا بهترین موقع خرید موبایل یا گجت‌هاست؟ مسئله این است! با آی‌تی‌کلوپ همراه باشید.

 

کاهش قیمت دلار! الان بهترین موقع خرید موبایل است؟

آیا الان بهترین موقع خرید موبایل است؟

چند روز بیشتر تا پایان کار دونالد ترامپ و روی کار آمدن بایدن نمانده است. طی این روزهای پرالتهاب آمریکا، دلار بشدت افت کرده و قیمت آن از ۲۵۰۰۰ به ۲۳۰۰۰ تومان رسیده است. طی روزهای آینده، بایدن اولین سخنرانی دوره ریاست جمهوری خود را خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود، صحبت منفی درباره ایران نخواهد کرد (حداقل بخاطر جمهوری خواهان!). به همین دلیل انتظار می‌رود قیمت دلار پایین‌تر هم بیاید.
همین نزول قیمت‌ها باعث سقوط قیمت موبایل‌ها و ارزها شوند. البته از عادت‌های ما ایرانیان این است که وقتی قیمت جنسی سقوط می‌کند، اینقدر منتظر می‌مانیم تا پایین و پایین‌تر بیاید. و وقتی قیمت به حداقل خود رسید، باز هم نمی‌خریم و وقتی روند قیمتی صعودی شد، با قیمت‌های بالاتر و حتی خیلی بالاتر محصول را تهیه می‌کنیم. اگر در روز‌های آینده همین نزول قیمت ادامه یابد، می‌توانیم این زمان را بهترین زمان خرید موبایل بدانیم. (البته اگر عجله دارید!). این مورد را هم فراموش نکنید که با نزدیک شدن به اسفند ماه و عید نوروز، طبق هرسال قیمت‌ها افزایش خواهند یافت.
در نتیجه بهترین زمان برای خرید موبایل، تا اواسط بهمن ماه است. اگر نتوانستید در این بازه زمانی گوشی مورد نظر خود را تهیه کنید، باید تا اواسط یا اواخر بهار 1400 صبر کنید. البته یشنهاد ما این است که تا چند روز یا یک هفته صبر کنید تا قیمت دلار از نوسانات اخیر خارج شده و به ثبات برسد. آنوقت می‌توانید با خیال راخت موبایل خود را تهیه کنید.

پایان خبر/

اشتراک گذاری با دوستان

  • اینو راس گفتین وایمیسیم تا کفش بازم نمیگیریم بیاد پایینتر😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه