آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

گلکسی اس ۲۲ الترا احتمالا با نام گلکسی اس ۲۲ نوت معرفی خواهد شد

  • -
گلکسی اس ۲۲ الترا احتمالا با نام گلکسی اس ۲۲ نوت معرفی خواهد شد

براساس یک گزارش جدید، ظاهرا سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۲۲ الترا را با نام گلکسی اس ۲۲ نوت به بازار عرضه کند.

یکی از لودهندگان قابل اعتماد خبرهای فناوری اعلام کرده است که رده‌بالاترین مدل گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ که در حال‌حاضر آن را با نام گلکسی اس ۲۲ الترا می‌شناسیم، در واقع با نام گلکسی اس ۲۲ نوت معرفی خواهد شد.

به گزارش گیزموچاینا، حساب کاربری ترون در توئیتر اعلام کرد که سال آینده گلکسی اس ۲۲ الترا با نام اس ۲۲ نوت روانه‌ی بازار خواهد شد. این موضوع نشان‌دهنده‌ی احیای احتمالی سری نوت توسط سامسونگ است.

برای یادآوری باید اشاره کنیم آخرین مدل این سری از محصولات سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۲۰ در اوت ۲۰۲۰ معرفی شد و پس از آن غول فناوری کره‌ای تصمیم گرفت محصولات تاشو جدیدش را به‌عنوان جایگزینی برای سری نوت درنظر بگیرد. پس از مدتی بسیاری استدلال کردند که گوشی‌های تاشو مثل گلکسی زد فولد و زد فلیپ، هنوز نمی‌توانند به‌عنوان جایگزین واقعی سری نوت شناخته شوند. گلکسی زد فولد با پشتیبانی از قلم اس‌-پن عرضه شد اما تمرکز این دستگاه بر ارائه‌ی قابلیت‌های مرتبط با قلم نبود.

سری گلکسی نوت همیشه نسخه‌ی تقویت‌ شده‌ی سری گلکسی اس بوده‌ است. پیش از این گوشی‌های سری گلکسی نوت یک راهکار عالی برای بهره بردن از جدیدترین و برترین سخت‌افزار سال بود زیرا گلکسی نوت‌های سامسونگ همیشه چند ماه بعد از سری گلکسی اس و با برخی امکانات اضافه معرفی می‌شد. این سری از گوشی‌های سامسونگ بر افزایش بهره‌وری تمرکز داشت و حتی جایگاهی اختصاصی برای نگه‌داری قلم اس‌-پن روی آن‌ها تعبیه شده و این قابلیتی است که هنوز در جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار غول فناوری کره‌ای از جمله گلکسی اس ۲۱ الترا و گلکسی زد فولد ۳ وجود ندارد.

سخت‌افزار قدرتمند، امکانات بهبود یافته و مهم‌تر از همه قلم اس-پن باعث شده است این سری از گوشی‌های سامسونگ طی سال‌ها گذشته، طرفداران سرسختی را به‌خود جذب کند و حالا ظاهرا این شرکت تصمیم گرفته است بار دیگر از مزیت‌های این سری محصولات خود بهره ببرد. هدف اصلی از بین بردن سری نوت محقق شده است زیرا محصولات تاشو سامسونگ هم‌اکنون در تعداد درخورتوجهی به‌فروش می‌رسند.

به‌ هرحال سامسونگ تمایلی ندارد که گوشی‌های سری نوت، تداخلی در فروش گوشی‌های تاشو این شرکت ایجاد کند و به‌همین دلیل است که تصمیم گرفته این محصول را به‌عنوان بخشی از سری گلکسی اس ۲۲ معرفی کند و نه به‌عنوان یک دستگاه مستقل.

صرف‌نظر از این موضوع، باید یادآوری کنیم که طرح نام‌گذاری جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۲ نوت، صرفا توسط حساب کاربری ترون اعلام شده است و هنوز هیچ تأییدیه‌ی رسمی در این رابطه در دسترس نیست.

براساس شایعات و گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده است، انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۲ الترا (یا اس ۲۲ نوت) از طراحی جعبه‌ای شبیه به سری نوت بهره ببرد. گفته شده این محصول جایگاهی برای نگه‌داری قلم اس-‌پن دارد و از سیستم دوربین پشتی چهارگانه بهره خواهد برد. ماژول دوربین این محصول شامل یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی در ماه فوریه رسما معرفی شود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه