آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

گلکسی ای ۸۲ سامسونگ با نامی متفاوت برای بازار کره جنوبی معرفی شد!

  • -
گلکسی ای ۸۲ سامسونگ با نامی متفاوت برای بازار کره جنوبی معرفی شد!

سامسونگ با همکاری SK Telecom، گلکسی ای ۸۲ را با نام گلکسی کوانتوم ۲ و فعلا فقط برای بازار کره جنوبی معرفی کرده است.

در طول چند هفته گذشته شایعات مختلفی درباره گلکسی اس ۸۲ منتشر شد؛ محصولی که در بازار کره جنوبی عرضه شده است. صبح امروز اپراتور کره‌ای SK Telecom این گوشی را رسما با نام گلکسی کوانتوم ۲ (Galaxy Quantum 2) معرفی کرد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را پیش‌خرید کنند.

این گوشی هوشمند فعلا به جز کره جنوبی برای هیچ کشور دیگری معرفی نشده است و به همین دلیل با نام کوانتوم ۲ شناخته می‌شود. مدل جهانی آن به‌احتمال زیاد با نام گلکسی A82 راهی بازار خواهد شد.

SK Telecom اعلام کرده است که این گوشی مدل ارتقاءیافته‌ی گلکسی کوانتوم است که سال گذشته راهی بازار شد؛ گلکسی کوانتوم مدل تغییریافته‌ی گلکسی ای ۷۱ بود. به گزارش اندروید پلیس، گوشی‌های کوانتوم به چیپ مخصوص رمزنگاری‌ مجهز هستند. این چیپ در گوشی‌های دیگر سامسونگ قرار نگرفته و تنها مخصوص بازار کره جنوبی است.

گلکسی کوانتوم ۲ از نظر سخت‌افزاری محصول جالب توجهی به نظر می‌رسد. یک صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED برای این گوشی در نظر گرفته شده است که وضوح تصویر 1440 پیش روی کاربران قرار می‌دهد. نرخ نوسازی این صفحه‌نمایش به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و حسگر اثر انگشت زیر آن قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی کوانتوم ۲

این گوشی هوشمند به اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز شده است که تراشه‌ای قدرتمند به‌حساب می‌آید. روی این گوشی سامسونگ از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌‌کند.

این گوشی هوشمند سه دوربین پشت دارد. دوربین اصلی به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است و در کنار آن یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار دارد و از حسگر ۱۰ مگاپیکسلی برخوردار است.

گلکسی کوانتوم ۲ سامسونگ ابعاد بزرگی دارد و از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. هیچ اشاره‌ای به قابلیت‌هایی مانند شارژ بی‌سیم یا ضد آب بودن گوشی نشده است.

SK Telecom این گوشی سامسونگ را با قیمت نزدیک به ۵۶۰ دلار می‌فروشد. کوانتوم ۲ با شماره مدل SM-A826S شناخته می‌شود و احتمالا با نام گلکسی ای ۸۲ در کشورهای دیگر راهی بازار خواهد شد.

گلکسی ای ۸۱ در مقایسه با گلکسی ای ۸۰ تغییر کرده است. مثلا گلکسی ای ۸۰ از دوربین‌های چرخان استفاده می‌کند که این موضوع در گلکسی ای ۸۲ دیده نمی‌شود و این گوشی ظاهری مانند محصولات جدید سامسونگ پیدا کرده است.

گلکسی اس ۸۰ با قیمت نزدیک به ۶۰۰ دلار راهی بازار شد؛ اما هنوز نمی‌دانیم گلکسی ای ۸۲ در کشورهای دیگر با چه قیمتی راهی بازار می‌شود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه