آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در کره‌جنوبی شد

  • -
گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در کره‌جنوبی شد

طبق گزارشی تازه، گلکسی زد فلیپ ۳ در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۱ پرفروش‌ترین گوشی هوشمند کره‌جنوبی بوده است و سامسونگ ۸۵ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند این کشور را در‌اختیار دارد.

تعجب‌آور نیست که گوشی‌های هوشمند سامسونگ در کره‌جنوبی فروش بسیار چشمگیری تجربه می‌کنند؛ زیرا مردم این کشور به محصولات سامسونگ علاقه‌مند‌ند؛ ازاین‌رو، غول کره‌ای سهم بازار فراوانی را در آنجا ازآنِ خود کرده است. به‌گزارش سم‌موبایل، پس از خروج ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند، سامسونگ رقیب جدی ندارد و سهم این شرکت در بازار کشورش به بیشترین حد خود رسیده است.

سامسونگ حتی زمانی‌که ال‌جی را یکی از رقبای اصلی‌اش می‌دانست، به‌راحتی با داشتن ۶۰ درصد از سهم‌ بازار گوشی‌های هوشمند کره پیشتاز بود. پس از آنکه ال‌جی در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ از تجارت گوشی‌های هوشمند خارج شد، سهم سامسونگ از بازار به ۷۳ درصد افزایش پیدا کرد.

با‌این‌تفاسیر، سامسونگ به‌وضوح تقریبا تمام سهم بازار گوشی‌های هوشمند ال‌جی را ازآنِ خود کرده است. جدیدترین داده‌های شرکت تحقیقاتی کانترپوینت نشان می‌دهد که تا سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱، سامسونگ ۸۵ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند کره‌جنوبی را در اختیار دارد.

رده‌بند فروش گوشی‌های سامسونگ در کره جنوبی

اپل با کاهش جزئی در رتبه‌ی دوم قرار دارد و ۱۲ درصد سهم بازار را در دست دارد. این شرکت در مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی ۱۳ درصد از بازار را کسب کرده بود. جدیدترین گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ، به‌ویژه گلکسی زد فلیپ ۳، سهم بازار خود را به بیشترین حد ممکن رسانده است. طبق گزارش منتشر‌شده، گلکسی زد فلیپ ۳ در‌واقع پرفروش‌ترین گوشی هوشمند کره‌جنوبی در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱ بوده است.

گلکسی زد فولد ۳ به‌عنوان دیگر گوشی تاشو سامسونگ، در جایگاه چهارم قرار گرفت و از‌ این‌ نظر نیز جای تعجب وجود ندارد؛ زیرا تمام گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که گلکسی زد فلیپ ۳ با استقبال چشمگیر مشتریان کره‌جنوبی روبه‌رو شده است. سامسونگ به‌دنبال حفظ این تداوم در سال ۲۰۲۲ است و محصولات جدید غول کره‌‌ای در خط‌تولید برای محقق‌شدن این امر وجود دارد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه