آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

API پنل پیشخان بازار دراختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت

  • -
API پنل پیشخان بازار دراختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت

بازار برای مکانیزه کردن مدیریت برنامه و بازی‌ها، API پیشخان پنل را برای توسعه‌دهندگان توسعه داد.

بازار API پیشخان پنل توسعه‌دهندگان را با هدف مکانیزه‌کردن فرایند مدیریت برنامه و بازی توسعه داده است. توسعه‌دهندگان بازار می‌توانند با استفاده از این قابلیت مبتنی‌ بر REST، برخی امور مدیریت برنامه و بازی را بدون مراجعه به رابط کاربری پیشخان انجام دهند.

وبلاگ توسعه‌دهندگان کافه بازار درمورد این قابلیت جدید توضیح داده: «Application Programming Interface که به‌اختصار API نامیده می‌شود، یک نوع رابط سیستم‌ها یا برنامه‌های کامپیوتری است که امکان برقراری ارتباط میان دو نرم‌افزار مختلف را فراهم می‌کند. با استفاده از API، امکان مکانیزه‌شدن ارتباط نرم‌افزارها برای شما فراهم می‌شود و دیگر برای انجام فرآیندهای از‌پیش‌تعریف‌شده، نیازی به صرف زمان و انرژی از سوی نیروهای انسانی نخواهید داشت. با استفاده از «API پیشخان بازار» فرایند انتشار پیوسته و آنی (CI/CD) امکان‌پذیر می‌شود. بنابراین، می‌توانید مراحل مربوط به بارگذاری و انتشار نسخه جدید برنامه و بازی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کنید.»

بازار اضافه کرده که با استفاده از API پیشخان، خطاهای انسانی در فرایند مدیریت برنامه کاهش می‌یابد؛ این خطاها منجر به ایجاد هزینه‌های مازاد و تکرار دوباره‌ی فرایند می‌شود. در API پیشخان توسعه‌دهندگان بازار، اکنون قابلیت‌هایی ازجمله «ایجاد رهانش»، «حذف رهانش»، «افزودن بسته به رهانش» و «ارسال درخواست برای بررسی رهانش» پشتیبانی می‌شود. به‌مرور قابلیت‌های دیگری نیز به آن افزوده می‌شود. به‌علاوه توسعه‌دهندگان می‌توانند قابلیت‌های مورد نظر خود برای API پیشخان را درخواست دهند.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌های مختلف این API و چگونگی پیاده‌سازی آن‌ها راهنمای API پیشخان بازار را بخوانید.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه