آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

Samsung MX نام جدید واحد تجاری سامسونگ در حوزه موبایل

  • -
Samsung MX نام جدید واحد تجاری سامسونگ در حوزه موبایل

سامسونگ ضمن تغییر نام واحد موبایل خود به Samsung MX اعلام کرده است که قصد دارد دی‌ماه امسال با تمام نیروی خود در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ حضور پیدا کند.

چند روز پس از انتشار اخباری با محوریت تبدیل شدن واحد Samsung Mobile Communications به زیرمجموعه‌ی یکی از واحدهای تجاری بزرگ این شرکت در حوزه‌ی دستگاه‌‌های الکترونیکی مصرفی، شرکت کره‌ای اعلام کرده که قصد دارد نام این واحد را نیز تغییر دهد.

براساس گزارش فون‌آرنا، واحد تجاری سامسونگ در حوزه‌ی تولید گوشی از این پس با نام سامسونگ ام ایکس (Samsung MX) شناخته می‌شود؛ MX در اینجا مخفف «تجربه‌ی موبایلی» است. اقدام جدید سامسونگ به شکل فوری وارد مرحله‌ی عملیاتی شده و از این پس نام سامسونگ MX در تمامی آگهی‌های تبلیغاتی شرکت کره‌ای مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گفته‌ی سامسونگ نام جدید واحد تجاری گوشی‌ساز این شرکت در راستای در پیش گرفتن مسیری تازه در حوزه‌ی موبایل انتخاب شده و سامسونگ قصد دارد تمرکز بیشتری را معطوف تجربه‌ی موبایلی کند. کره‌ای‌ها همچنین روی خدمات موبایلی متمرکز خواهند بود و اکوسیستم موبایلی خود را گسترش خواهند داد.

تی‌ام رو، رئیس و مدیر سامسونگ MX، می‌گوید سامسونگ دهه‌ها است در صنعت موبایل دست به نوآوری می‌زند و قصد دارد «امکانات هیجان‌انگیزتری» را برای کاربران دستگاه‌های خانواده‌ی گلکسی به ارمغان بیاورد.

سامسونگ همچنین اعلام کرده است امسال قصد دارد با برنامه‌هایی ویژه به مراسم CES در لاس وگاس بازگردد. کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در CES ۲۰۲۲ روز چهارم ژانویه‌ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی (۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۰ به وقت تهران) برگزار می‌شود. سامسونگ در این کنفرانس سرویس‌ها و محصولات جدیدی را به نمایش خواهد گذاشت و احتمالا گوشی گلکسی S21 FE یکی از آن‌ها خواهد بود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه