آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

هیجان خریداران برای سری آیفون 14 در ایالات متحده بیشتر از سری آیفون 13 است

  • -
هیجان خریداران برای سری آیفون 14 در ایالات متحده بیشتر از سری آیفون 13 است

نتایج یکی از نظرسجی‌ها نشان می‌دهد هیجان کاربران ایالات متحده برای خرید سری آیفون ۱۴ بیشتر از پیش‌بینی‌ها برای خرید سری آیفون ۱۳ در سال گذشته است.

نتایج مطالعه‌ی یکی از شرکت‌های تحقیقات بازار اطلاعاتی از میزان فروش احتمالی سری آیفون ۱۴ در ماه آینده ارائه می‌دهد و آن را با آمار مربوط به فروش آیفون ۱۳ سال گذشته مقایسه می‌کند. جدیدترین نظرسنجی Savings.com با حجم نمونه‌ی نسبتاً کوچکی متشکل از ۱,۵۰۴ کاربر آمریکایی آیفون که سنشان ۱۸ و بیشتر بوده است، نشان می‌دهد سهم افرادی که قصد دارند مدل بعدی گوشی‌ هوشمند اپل را بخرند، از ۱۰ درصد در ماه سپتامبر به ۱۴ درصد در ماه جاری رسیده است.

نظرسنجی خریدان احتمالی آیفون ۱۴

به‌طورخاص، به‌نظر می‌رسد دارندگان مدل‌های کنونی آیفون در ایالات متحده آن‌طور‌که بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند، اهمیت چندانی به افزایش قیمت این محصولات نمی‌دهند. به‌نوشته‌‌ی فون‌آرنا، قیمت آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس درمقایسه‌با مدل‌های کنونی این گوشی‌ها افزایش خواهد یافت.

طبق داده‌های نظرسنجی اخیر، ۵۴ درصد از پاسخ‌دهندگان برنامه‌ای برای ارتقای گوشی خود به مدل‌های بعدی آیفون ندارند؛ زیرا فکر می‌کنند نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل شباهت بسیار زیادی به سری آیفون ۱۳ خواهند داشت. ازنظر این دسته‌ از کاربران، فقدان ویژگی‌های درخورتوجه یا کاربردی جدید نیز ازجمله دلایل دیگری است که باعث می‌شود از ارتقا به مدل‌های جدید صرف‌نظر کنند.

غیر از افرادی که می‌گویند به‌محض عرضه‌ی مدل‌های بعدی آیفون قطعاً آن را خواهند خرید‌، ۳۲ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی دیدگاهی قطعی دراین‌‌زمینه ندارند که به‌وضوح نشان‌دهنده‌ی آمار فروش غول فناوری مستقر در کوپرتینو در چند ماه آینده خواهد بود.

نظرسنجی خریدان احتمالی آیفون ۱۴

نکته‌ی جالب درباره‌ی نظرسنجی Saving.com این است که بیشتر افرادی که گفته‌اند سری آیفون ۱۴ را خواهند خرید‌، اکنون یکی از گوشی‌های اخیر این شرکت را دراختیار دارند و درواقع، مدت زیادی از ارتقای دستگاهشان نمی‌گذرد. این امر شاید ارتباط کمی با اپراتورهایی داشته باشد که با ارائه‌ی طرح‌های جذاب افراد را به به‌روزرسانی‌های پی‌درپی تشویق می‌کنند. گفته می‌شود دارندگان آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱ بیشتر از سایرین به ارتقای گوشی هوشمند خود به مدل‌های آینده‌ تمایل دارند.

جالب‌ترین ویژگی‌های آیفون ۱۴ چیست؟

نظرسنجی Savings.com نشان می‌دهد خریداران احتمالی نسل بعدی گوشی‌های آیفون در درجه‌ی اول مشتاق پردازنده‌ای بهبودیافته و سریع‌تر و قابلیت ذخیره‌سازی بیشتر و دوربین ارتقایافته‌ی اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هستند.

رندر آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس

قابلیت‌های اشاره‌شده نشان می‌دهند که تقاضا برای آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو مکس بسیار بیشتر خواهد بود. این در حالی است که انتظار می‌رود آیفون‌ ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس معمولی با تراشه‌های مشابه سری آیفون ۱۳ روانه‌ی بازار شوند و دوربین اصلی آن‌ها نیز مثل برادران بزرگ‌ترشان ۴۸ مگاپیکسلی نخواهد بود. علاوه‌براین، گفته می‌شود مدل پایه‌ی این دو دستگاه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت فروخته خواهد شد.

طرفداران اپل از چشم‌انداز مدل پایه‌ی آیفون ۱۴ پرو با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی بسیار هیجان‌زده هستند. البته این احتمال وجود دارد که سرانجام در مراسم رونمایی رسمی این محصول، با شگفتانه‌ی ناخوشایندی مواجه شوند و اپل مدل پایه‌ی این نسخه را با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت روانه‌ی بازار کند. درهرصورت، باید دید پس از معرفی سری آیفون ۱۴، ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن چه تأثیری روی نظر نهایی کاربران برای خرید این محصولات خواهد گذاشت.

از دیگر تغییرات احتمالی مدل‌های پرو سری آیفون ۱۴ می‌توان به بازطراحی بریدگی بالای نمایشگر و استفاده از سبک پانچ‌هول به‌همراه بریدگی بیضی‌شکل اشاره کرد که ظاهراً فضای کمتری اشغال و حس دستگاهی مدرن‌تر را القا می‌کند. علاوه‌براین، شاید امسال شاهد قابلیت اتصال ماهواره‌ای در سری آیفون ۱۴ باشیم؛ ویژگی جذابی که انتظار می‌رفت ابتدا در سری آیفون ۱۳ ارائه شود؛ ولی این اتفاق درنهایت رخ نداد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه