آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

بازی آنلاین کیودی؛ دزدی آنلاین جدید از کاربران!!!

  • -
بازی آنلاین کیودی؛ دزدی آنلاین جدید از کاربران!!!

یکی از مواردی که بسیار ذهن جوانان و نوجوانان را مشغول خود کرده است، کسب درامد از گیمینگ است. همینطور بستر سودجویان نیز بسیار داغ است! آن‌ها با طراحی کردن بازی‌های مختلف قصد دارند از شما کلاه‌برداری کنند! ما در این مقاله از آی‌تی‌کلوپ قصد داریم بازی به شما معرفی کنیم که از شما دزدی می‌کند! با ما همراه باشید.

کیودی چیست؟!

کیودی، یک بازی کوئیز ایرانی‌ است که با تبلیغ این‌که روزانه می‌توانید از بازی کردن میلیونی و دلاری دامد کنید، شما را ترغیب به دانلود و بازی کردن می‌کنند. در این بازی، مسابقات بصورت لیگ‌های ویژه و عمومی برگذار می‌شوند. هرکس بتواند بیشترین تعداد سوالات را پاسخ بدهد، در این لیست از رتبه 1 تا 10 بالا می‌رود و به ظاهر مبلغی را برنده می‌شود. شرط ورود به این لیگ‌ها، بلیط طلایی است که با چرخاندن گردونه شانس در روز، تماشای ویدئو تبلیغاتی و خرید مستقیم بلیط‌ها می‌توانید وارد این لیگ‌ها شوید.
اما سوال اینجاست که درامد این بازی از کجاست؟ با ما همراه باشید!

شما هیچوقت برنده این بازی نخواهید شد!

لیگ‌ها در تایم‌ 12 الی 24 ساعته برگذار می‌شوند که در طول این مدت، شرکت کنندگان می‌توانند به سوالات پاسخ دهند. شما در لیست می‌توانید تعداد نفرات شرکت کنندگان و مبالغی که برنده شده‌اند را ببینید. وقتی لیگ به 45 دقیقه آخر خود می‌رسد، شما افرادی را می‌بینید که جزء لیست برندگان نبوده‌اند و یکهو سر و کله‌شان پیدا می‌شود و رتبه‌های اول تا دهم را از آن خود می‌کنند! آیا شما به چیزی جز ربات فکر می‌کنید که خود مدیر بازی آن‌ها را هدایت می‌کند؟
جالب اینجاست که آن‌ها سه، چهار سوال از شما بیشتر می‌زنند و همین شما را تحریک می‌کند تا دوباره بازی کنید! اما شما قبلا تمام بلیط‌تان را خرج کرده‌اید! حالا برای اینکه از این ربات‌ها جلو بزنید، به خرید بلیط از این بازی شیاد، ترغیب می‌شوید! همین روند خرید بلیط و جلو زدن ربات‌ها ادامه دارد تا اینکه زمان لیگ تمام شده و اسم شما بین نفرات اول تا دهم‌هم پیدا نمی‌شود!!!

به همین راحتی پول شما را بالا کشیدند بدون اینکه حتی خودتان متوجه شوید! البته از آن طرف می‌توانید با دیدن ویدئوهای تبلیغاتی ببینید. می‌دانید با این کار شما آن‌ها روزانه چقدر پول‌های هنگفتی از جیب من و شما بالا می‌کشند؟؟!!

اگر برنده شوید هیچ مبلغی نخواهند پرداخت!

اگر به احتمال ضعیف در دقیقه آخر، برنده این مسابقه شوید، ساعت 24 همان روز، مبلغ  را به کیف پول مجازی شما در بازی، واریز می‌کنند. شما شماره کارت خود را وارد می‌کنید تا درخواست واریز وجه را بدهید. به شما پیام می‌دهند که طی 72 ساعت آینده واریز خواهند کرد. حالا باید در انتظار واریز بمانید تا پیر شوید!

پشتیبان بلاک می‌کند!

هیچکس جوابگوی شما نخواهد بود! کافی است پیامی به پشتیبان بدهید و اعتراضی بکیند. خواهید دید براحتی بلاک‌تان خواهد کرد!!! به معنای واقعی کلمه، دست‌تان به هیچ کجا بند نخواهد بود!!1

سوالات غلط!

به این بازی حتی نمی‌توان بعنوان یک سرگرمی نگاه کرد! بیشتر سوالات اشتباه تایپی یا موضوعی دارند! توسعه دهندگان این بازی فقط به دزدی و کسب درامد خودشان فکر کرده‌اند نه به کاربران و اطلاعات عمومی بازی! واقعا ارزش بازی کردن ندارد.
خلاصه این‌که آن‌ها با خرید و تماشای ویدئوی تبلیغاتی، همچنین حجمی که برای دانلود بازی می‌پردازید، پول‌های هنگفتی به جیب می‌زنند!

 

 

اشتراک گذاری با دوستان

  • نظرات داده شده مربوط به یک تا دو سال پیش هست و اینا هنوز دارن دزدی می کنن واقعا هیچ راهی نیست بشه جلوشونو گرفت؟..
    پاسخ:
    درود!
    تنها راه مقابله با اینها، تنظیم شکایت حقیقی توسط مالباخته هست. فکر نمی‌کنم راه دیگه‌ای جز این باشه!
    البته حماقت همیشه باعث سودجویی سودجویان بوده. موفق باشید
  • سلام خسته نباشید منم این بازی رو داشتم و همش دروغ بود بازی های ایرانی همش دروغه متأسفانه و اینو همیشه یادتون باشه خارجی ایرانی نداره هیچکی به فکر ما نیست خودتون زحمت بکشید تا پولدار بشید کسی نیست که کمک کنه خودتی و خدای خودت تمام
  • منم بازی کردم و پولی بهم ندادن. البته چند روز بلیط جمع کردم تا نخرم بعد تو یه بازی همرو خرج کردم تازه بردم ولی پول بی پول

  • دقیقا! پول منم بالا کشیدن و پولی ندادن!

  • آدم میمونه چی بگه

    پاسخ:
    متاسفانه! از نا آگاهی مردم و نقطه ضعف جوانان استفاده می‌کنن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه