آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

اپل موزیک به تلویزیون‌های هوشمند ال جی می‌آید

  • -
اپل موزیک به تلویزیون‌های هوشمند ال جی می‌آید

صاحبان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌توانند از اپل موزیک در دستگاه خود استفاده کنند.

کاربران ازاین‌پس می‌توانند به حساب اپل موزیک (Apple Music) خود در تلویزیون‌های هوشمند LG دسترسی داشته باشند؛ حتی اگر Apple TV نداشته باشند. این سرویس پخش موسیقی بیش از یک سال پس از اولین انتشار روی پلتفرم‌های تلویزیونی، اکنون برای همه‌ی تلویزیون‌های ال جی دارای webOS نسخه‌ی ۴ و جدیدتر در‌دسترس قرار گرفته است. ازآنجاکه webOS 4.0 در سال ۲۰۱۸ عرضه شده، اپ اپل موزیک به‌احتمال زیاد در مدل‌های جدیدتر دردسترس خواهد بود.

به‌گزارش انگجت، اگر تلویزیون شما بتواند اپل موزیک را اجرا کند، با رابط کاربری مشابه آنچه در اپل تی وی مشاهده می‌کنید، مواجه خواهید شد.

همچنین، این اپ در تلویزیون از نظر بصری تجربه‌ای مانند اپل موزیک در آیپد، آیفون، دستگاه‌های اندرویدی و رایانه‌های شخصی ارائه می‌دهد.

این سرویس در تلویزیون ال‌جی می‌تواند به همه‌ی آهنگ‌ها، لیست‌های پخش، موزیک ویدئوهای 4K و پخش زنده Apple Music Radio دسترسی داشته باشد. همچنین، می‌توانید با انتخاب متن آهنگ‌های در حال پخش، با خواننده هم‌خوانی کنید.

انتشار این اپ در تلویزیون‌های هوشمند ال جی به استراتژی اپل برای تمرکز بیشتر روی خدمات خود و دردسترس قرار‌دادن آن‌ها روی سخت افزارهای غیر‌اپلی مربوط می‌شود. بدین‌ترتیب، غول فناوری کوپرتینویی می‌تواند به مشتریان بالقوه‌ی بیشتری دسترسی پیدا کند.

با این روش، اپل به کاربران بیشتری دسترسی دارد که حتی بعضی از آن‌ها هنوز از محصولات این شرکت استفاده نمی‌کنند و این شرکت می‌تواند با رقبایی مانند اسپاتیفای و نتفلیکس نیز رقابت کند.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه