آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

ایرانسل پیش‌شماره‌ ۰۹۰۰ را عرضه کرد

  • -
ایرانسل پیش‌شماره‌ ۰۹۰۰ را عرضه کرد

پیش‌شماره «۰۹۰۰» از امروز ۴ آبان رسما به جمع پیش‌شماره‌های تلفن‌همراه کشور افزوده شد.

ایرانسل امروز ۴ آبان از اضافه‌شدن پیش‌شماره «۰۹۰۰» به جمع پیش‌شماره‌های تلفن‌همراه کشور خبر داد. به‌گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، متقاضیان خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۰۰ می‌توانند شماره دلخواهشان را از اعداد مدنظر انتخاب و سیم‌کارت دائمی بخرند. این سیم‌کارت‌ها با‌‌‌توجه‌‌‌به نیازهای مختلف دارندگان این سیم‌کارت‌ها در سه سطح «تک‌ستاره» و «دو‌ستاره» و «سه‌ستاره» و به‌همراه بسته‌های اولیه پرحجم عرضه شده است.

بسته مکالمه ۹۰۰ دقیقه‌ای و بسته پیامک ۵۰۰ تایی برای تماس و ارسال پیامک به مخاطبان ایرانسلی و غیرایرانسلی به‌همراه سیم‌کارت‌های هر سه سطح عرضه شده است. سیم‌کارت‌های تک‌ستاره شامل بسته اینترنت همراه ۴۸ گیگابایتی و سیم‌کارت‌های دو‌ستاره شامل بسته اینترنت همراه ۱۴۴ گیگابایتی و سیم‌کارت‌های سه‌ستاره شامل بسته اینترنت همراه ۲۸۸ گیگابایتی می‌شود.

مهلت استفاده از بسته‌های مکالمه و پیامک و اینترنت همراه در سیم‌کارت‌های تک‌ستاره شش ماه و در سیم‌کارت‌های دو‌ستاره نُه ماه و در سیم‌کارت‌های سه‌ستاره یک سال پس از فعال‌سازی است. قیمت خرید سیم‌کارت دائمی با پیش‌شماره ۰۹۰۰ به‌همراه بسته‌های مکالمه و پیامک و اینترنت همراه برای سیم‌کارت‌های تک‌ستاره ۹۰۰ هزار تومان و برای سیم‌کارت‌های دوستاره ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و برای سیم‌کارت‌های سه‌ستاره ۲ میلیون و ۹۰۰هزار تومان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت اختصاصی این سیم‌کارت به نشانی 900.ir مراجعه کنند و فرایند خرید آنلاین را انجام دهند. پس از تکمیل خرید، سیم‌کارت به نشانی مشترک ارسال می‌شود.

مشترکان ایرانسل که سیم‌کارت با پیش‌شمارۀ ۰۹۰۰ بخرند، درصورت نیاز به هر نوع راهنمایی و پشتیبانی، می‌توانند با شماره ۹۰۰ از خطوط ایرانسلی و ۰۹۳۷۹۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط با بخش ویژه این پیش‌شماره در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل تماس بگیرند و پشتیبانی لازم را از کارشناسان ایرانسل دریافت کنند.

ایرانسل پیش‌ازاین پیش‌شماره‌های ۹۳۰، ۹۳۳، ۹۳۵، ۹۳۶، ۹۳۷، ۹۳۸، ۹۳۹، ۹۰۱، ۹۰۲، ۹۰۳، ۹۰۴، ۹۰۵ را برای سیم‌کارت‌های تلفن‌همراه و مودم‌های اینترنت پرسرعت همراه و پیش‌شماره ۹۴۱ را برای سیم‌کارت‌های اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) در شبکه خود فعال کرده بود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه