- -
-
۱۴ تیر ۱۴۰۰
رئیس اینستاگرام با انتشار ویدئویی در حساب شخصیاش توضیح داد مسئولان این شرکت قصد دارند بیشتر به حوزه پستهایی ویدئویی قدم بگذارند.
بهگفته آدام موسری، رئیس اینستاگرام، این شبکه اجتماعی دیگر اپلیکیشن اشتراکگذاری عکس نیست. موسری ویدئویی در حساب اینستاگرام و توییتر خود منتشر کرد و در آن گفت این شرکت پس از دیدن موفقیت رقبایی مانند تیکتاک و یوتیوب، بهدنبال ورود بیشتر به حوزه فیلم است.
بهگزارشورج، موسری درباره برخی از تغییرات و آزمایشهای آیندهای توضیحاتی ارائه کرد که اینستاگرام در برنامهاش داشته است و آنها را انجام خواهد داد؛ ازجمله نشاندادن پستهایی به کاربر از موضوعاتی که او دنبال نمیکند و ارائه تجربه تمامصفحه هنگام تماشای ویدئو برای افزایش حس غوطهوری در محتوا.
درادامه، توییت موسری را مشاهده میکنید:
مدتی است که این اپلیکیشن برای محتوای آیجیتیوی و ریلز و استوری تجربه فیلمبرداری تمامصفحه را ارائه داده است؛ اما موسری میگوید این شرکت میخواهد از ویدئو گستردهتر استفاده کند. پیامی که هماکنون اینستاگرام منتشر میکند، واضح است. همانطورکه موسری گفت، این اپلیکیشن دیگر دوست ندارد بهعنوان پلتفرمی برای اشتراکگذاری عکسهای مربعی شناخته شود؛ بلکه اپلیکیشن سرگرمی عمومی است که با الگوریتمها و پستهای ویدئویی هدایت میشود.
درحالحاضر، برنامه اینستاگرام برای حرکت در این مسیر مبهم است و هنوز مشخص نیست که قصد دارد از ویژگیهای محبوب شبکههای اجتماعی مانند تیکتاک در پلتفرمش استفاده کند یا اقدامات دیگری انجام دهد.
اشتراک گذاری با دوستان