آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

ایکس‌باکس گوچی؛ گران‌قیمت و بدترکیب!

  • -
ایکس‌باکس گوچی؛ گران‌قیمت و بدترکیب!

ایکس‌باکس گوچی علاوه‌بر‌اینکه ظاهری بدترکیب دارد، بسیار گران‌قیمت است و تنها ۱۰۰ نمونه از آن تولید شده است.

مایکروسافت و برند لوکس گوچی با همکاری یکدیگر کنسول ایکس‌باکس سری ایکسی با تم گوچی طراحی کرده‌اند که به طرز وحشتناکی گران‌قیمت است و متأسفانه آنقدر هم جذاب نیست تا پرداخت ۱۰ هزار دلار (۲۸۰ میلیون تومان!) را برای خریدش توجیه کند.

این ایکس‌باکس مخصوص عاشقان مد و برندهای لوکس با آن نماد دو حرف G که کل کنسول را فرا گرفته، ظاهر بدترکیبی دارد و طراحی اصلی و هنرمندانه ایکس‌باکس را مخدوش کرده است. اگرچه این نماد قرار بوده علاوه بر اشاره به برند گوچی، مخفف «Good Game» هم باشد.

ایکس باکس گوچی

جدا از ظاهر نه چندان وسوسه‌انگیز این ایکس‌باکس، کمتر گیمری قادر یا حتی حاضر است برای خریدش ۱۰ هزار دلار هزینه کند؛ حتی اگر با صرف این هزینه، علاوه‌بر خود کنسول، دو کنترلر با تم گوچی، یک اشتراک گیم‌پس که دوره آن مشخص نیست و یک چمدان با برند ایکس‌باکس برای حمل کنسول و دسته‌ها نصیب خریدار خوشبخت شود.

به گفته وب‌سایت گوچی، از این طرح ایکس‌باکس تنها ۱۰۰ نمونه موجود است و از ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) در چند فروشگاه گوچی به فروش گذاشته خواهد شد.

گوچی تنها برند مدی نیست که به دنیای کنسول‌ها و بازی‌های ویدیویی پا گذاشته است. برند لویی ویتون هم سال ۲۰۱۹ برای کاراکترهای بازی League of Legends لباس طراحی کرده بود و برند فرانسوی بالینسیاگا هم امسال با همکاری اپیک‌گیمز یک دنیای تمام‌عیار در بازی فورتنایت ایجاد کرد.

نظر شما درباره طراحی ایکس‌باکس گوچی و حضور برندهای لوکس در بازار کنسول‌ها چیست؟

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه