آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

تصاویر فاش شده از قاب سری شیائومی ۱۲ به چینش عجیب دوربین‌ها اشاره دارد

  • -
تصاویر فاش شده از قاب سری شیائومی ۱۲ به چینش عجیب دوربین‌ها اشاره دارد

تصاویری که به‌تازگی از قاب‌های محافظ شیائومی ۱۲، ۱۲ پرو و ۱۲ الترا فاش شده چینش عجیب دوربین‌های پشتی سری جدید پرچم‌دار شیائومی را نشان می‌دهد.

شیائومی ۱۲ پرچم‌دار بعدی این شرکت چینی است که قرار است جایگزین می ۱۱ شده و گفته می‌شود یکی از اولین دستگاه‌هایی است که به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز خواهد بود. درحالی‌که درباره مشخصات فنی این سری اطلاعات زیادی موجود است، تاکنون جزییاتی درباره طراحی و ظاهر آن به بیرون درز پیدا نکرده بود.

اما حالا کاربری به نام WHYLAB@ در ویبو تصاویری از قاب‌های محافظی منتشر کرده که ظاهرا مربوط به سری کامل شیائومی ۱۲، از جمله نسخه پرو و اولترا است. این قاب‌ها که با رندهای فاش شده از این گوشی همخوانی دارند، چینش عجیب دوربین‌های پشتی را نمایش می‌دهند که کم‌شباهت به دوربین‌های شیائومی سیوی نیست. آن‌طور که از طراحی این قاب‌ها مشخص است، دوربین اصلی بسیار بزرگ‌تر از دو حسگر دیگر و بالای‌ آن‌ها قرار دارد.

قاب‌های فاش شده از سری شیائومی ۱۲

چینش دوربین‌های نسخه پرو شیائومی ۱۲ تقریبا شبیه نسخه معمولی است، اما قاب مربوط به نسخه اولترا که لوکس‌ترین مدل از این سری است، هشت بریدگی دارد. در حال حاضر مشخص نیست شیائومی برای ماژول دوربین بزرگ و میانی مدل اولترا چه برنامه‌ای دارد، اما انتظار می‌رود حداقل سه تای آن‌ها مربوط به دوربین‌ و باقی شامل حسگرها، میکروفون‌های حذف صدای محیط و چندین فلش باشد.

نکته جالب دیگر در مورد این قاب‌ها این است که شیائومی ۱۲ اولترا احتمالا از نمایشگر ثانویه در پشت دوربین برخوردار نباشد، چرا که بخش بزرگی از پنل پشتی توسط ماژول دوربین اشغال شده و به نظر نمی‌رسد هیچ بریدگی‌ای برای این نمایشگر وجود داشته باشد؛ مگر اینکه حفره بزرگ میانی در واقع برای نمایشگر در نظر گرفته شده باشد.

از لحاظ مشخصات فنی، انتظار می‌رود مدل استاندارد و پروی شیائومی ۱۲ با پنل‌های اولد ۱۲۰ هرتزی و پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل یک عرضه شوند و به ترتیب از شارژر ۶۷ واتی و ۱۲۰ واتی پشتیبانی کنند. سری شیائومی ۱۲ احتمالا با قیمت پایه حدودا ۶۸۰ دلار روانه بازار شود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه