آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

سامسونگ به‌تدریج پشتیبانی از گلکسی نوت 9 را کنار خواهد گذاشت

  • -
سامسونگ به‌تدریج پشتیبانی از گلکسی نوت 9 را کنار خواهد گذاشت

به‌روزرسانی‌ امنیتی گلکسی نوت ۹ که به‌صورت ماهانه منتشر می‌‌شد، به‌احتمال زیاد حداقل تا سال آینده به‌صورت دوره‌ی سه‌ماهه ادامه خواهد داشت. 

اگر هنوز دارنده‌ی گلکسی نوت ۹ سامسونگ هستید، یک خبر خوب و یک خبر بد داریم. خبر خوب این است که هنوز می‌توانید به‌روزرسانی امنیتی دریافت کنید و خبر بد؛ صفحه‌ی به‌روزرسانی‌ امنیتی سامسونگ که از طریق 9to5Google ارائه شده است، نشان می‌دهد که از این به بعد به‌روزرسانی‌ امنیتی در دوره‌ی سه‌ماهه منتشر خواهد شد و دیگر به‌صورت ماهانه نخواهد بود.

بدون شک تغییر در ارائه‌ی به‌روزرسانی تعجب‌آور نیست؛ زیرا گلکسی نوت ۹ در آگوست ۲۰۱۸ (مرداد ۱۳۹۷) معرفی شد و ۳۶ ماه به‌روزرسانی منظم امنیتی به‌صورت ماهانه دریافت کرده است. به‌احتمال زیاد به‌روزرسانی‌ امنیتی حداقل تا سال آینده به‌صورت دوره‌ی سه‌ماهه ادامه خواهد داشت.

دارندگان گلکسی نوت ۹ که به‌ دنبال ارتقا هستند می‌توانند گلکسی زد فولد ۳ را که اخیراً عرضه شده است، انتخاب کنند. با تصمیم سامسونگ مبنی بر معرفی نکردن سری گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱، گلکسی زد فولد ۳ با صفحه‌نمایش تاشوی بزرگ و پشتیبانی از S Pen می‌تواند جایگزین آن باشد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه