آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را احتمالاً در مدل یک ترابایتی نیز عرضه خواهد کرد

  • -
سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را احتمالاً در مدل یک ترابایتی نیز عرضه خواهد کرد

براساس گزارشی جدید، سامسونگ احتمالاً گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا را با حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایتی نیز معرفی خواهد کرد.

وب‌سایت سم‌موبایل گزارش داده که ممکن است گلکسی اس ۲۲ در مدل یک ترابایتی نیز روانه‌ی بازار شود. در حالی‌که در برخی از گزارش‌های قبلی اعلام شده بود این محصول حداکثر با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت، اما حالا به‌نظر می‌رسد که مدل یک ترابایتی این گوشی نیز به بازار عرضه خواهد شد. یکی از اهداف معرفی گلکسی اس ۲۲ اولترا، افزایش بهره‌وری است و استفاده از حافظه‌ی یک ترابایتی می‌تواند به تحقق این هدف کمک کند.

به گزارش فون‌آرنا، گلکسی اس ۲۲ اولترا به احتمال زیاد به اسلات اختصاصی برای نگه‌داری قلم اس-پن مجهز خواهد شد. علاوه‌بر این طبق شایعات دوربین‌های این گوشی امکان ثبت تصاویری با جزئیات بسیار زیاد و کیفیت بالا را ارائه خواهد داد. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این محصول همچنین امکان فیلم‌برداری 8K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه را در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

این اولین‌ بار نیست که سامسونگ قصد دارد یک گوشی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایت معرفی کند. در واقع گلکسی اس ۱۰ پلاس ۲۰۱۹ اولین گوشی هوشمند سامسونگ بود که از یک گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و حتی درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی را نیز در دسترس کاربر قرار می‌داد و به‌این‌ترتیب افراد می‌توانستند حافظه‌ی این دستگاه را تا ۵۱۲ گیگابایت دیگر ارتقاء دهند؛ البته تقریباً بعید به‌نظر می‌رسد که گلکسی اس ۲۲ اولترا از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی پشتیبانی کند.

شاید سامسونگ قصد دارد با ارائه‌ی مدل یک ترابایتی گلکسی اس ۲۲ اولترا، به‌طور مستقیم با جدیدترین آیفون‌های اپل که در مدل یک ترابایتی نیز عرضه شده‌اند، رقابت کند. بهره بردن از ظرفیت بالای ذخیره‌سازی در کنار پشتیبانی از قلم اس-پن، سیستم دوربین ارتقاءیافته‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی، تراشه‌ی پرچم‌دار و باتری قوی می‌تواند به گلکسی اس ۲۲ اولترا کمک کند تا به بهترین گوشی هوشمند ۲۰۲۲ تبدیل شود.

مدل یک ترابایتی گلکسی اس ۲۲ اولترا احتمالاً با رم ۱۶ گیگابایت روانه‌ی بازار خواهد شد و طبق گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده است، انتظار می‌رود این محصول در مدل ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت نیز در دسترس خریداران قرار گیرد. گفته شده حداقل میزان رم این دستگاه ۱۲ گیگابایت خواهد بود.

انتظار داریم سامسونگ قیمت سری گلکسی اس ۲۱ را برای پرچم‌داران بعدی خود حفظ کند و این یعنی قیمت مدل پایه‌ی این سری از گوشی‌های غول فناوری کره‌ی جنوبی احتمالاً از ۸۰۰ دلار آغاز خواهد شد. همچنین با در نظر گرفتن قیمت مدل ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی اس ۲۱ اولترا، پیش‌بینی می‌شود قیمت مدل یک ترابایتی گلکسی اس ۲۲ اولترا حدود ۱۳۹۹ دلار باشد.

براساس خبرها و شایعاتی که تاکنون مطرح شده، انتظار می‌رود گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در ماه فوریه رسماً رونمایی شوند و فروش این محصولات نیز از همان ماه آغاز شود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه